Friday, April 24, 2009

Sambungan.....Menjelang Muktamar Jun 2009

Saya ingin menyambung sedikit cerita lagi......berkenaan dengan kegiatan-kegiatan yang tak bermaruah dan tak di ingini. Tapi nak buat camna dah berlaku.......itulah masalahnya.

Hari tu , saya cerita pasal mesyuarat agung kawasan gombak......ni nak sambung sikit lagi.

Berikutan dengan ugutan agar tiada pertandingan untuk tidak menukar YDP kawasan itu......jadi terpampanglah atau terpasanglah satu banner di tepi jalan.....

Apa tulisannya? ".....Jatuhkan Hatta......, daripada Pergerakan Ustaz-ustaz Muda....." jadi seolah-olah ustaz-ustaz nie betul berkempen untuk menjatuhkan YDP tu.....sampailah sanggup memasang dan menggantung banner macama tu......dahsyat betul......

Pada saya nak tukar atau tak tukar adalah lebih baik di "mesyuarah"kan....kalau setuju .....tukar, dan kalau tak setuju tak payah tukar.....ikut keputusan pengundian, baru adil.

Dan rasa saya ustaz-ustaz ni tak buat camtu..... tapi, kalau maklumat yang saya dapat tahu, yang "zan" dari utara nie, memang bekas BTN. Jadi cara dan tektik masa di BTN dulu dia gunakan untuk perang saraf nie......

Dahsyat betul....orang yang mengupahnya......

No comments: